Translate

woensdag 6 januari 2016

Doe ik het wel of doe ik het niet...??

Ja ik doe het wel!!!
Ik ben vanaf vandaag officieel onafhankelijk demonstratrice van Stampin'Up, Jippie!!!
Wat is het een drukke tijd geweest, heel goed nadenken of ik het wel of niet zou gaan doen...
uiteindelijk de keuze gemaakt om het wel te doen, ik heb niks te verliezen en alleen maar te winnen.
Heerlijk met mijn hobby bezig zijn en dan ook nog andere mensen dingen leren en uitleggen,leuke contacten maken, kan niet beter!

Ja dan moet er natuurlijk van alles opgeruimd worden en uitgezocht en veranderd worden in mijn hokkie.
Mede door chiel heb ik het nu super voor elkaar. Hij heeft een prachtig houten systeem voor mij gemaakt waar ik makkelijk mijn inktpads en punches en andere kleine spulletjes in kwijt kan, toppie Chiel!  

Vandaag heb ik mijn eerste bestelling de deur uit gedaan en zodra ik de bestelling binnen heb zal ik mooie voorbeelden maken en die kan jij ook maken op een workshop bij jou of bij mij thuis.
Word je al nieuwsgierig?

Geen opmerkingen: