Translate

woensdag 10 januari 2018

Mannenkaarten workshop

Na heel wat hoofdbrekens toch 4 mannenkaarten gemaakt.
Ik vind het toch het lastigste thema!
Nu we in de nieuwe lente/zomer catalogus heel mooi mannen dessin papier hebben, werd het mij een stuk makkelijker gemaakt!

Wil jij deze kaarten ook maken?                      Kosten voor deze workshop zijn €12,50                  Ik heb op de woensdag, donderdag en vrijdag workshop dagen.

Heb jij een datum dat je kan? Dan ga ik kijken of er op die dag plek is.
Wees welkom.

Kom je voor de eerste keer, dan krijg je van mij een workshop stempelkaart en krijg je op de eerste € 2,50 korting. Daarna bij elke workshop een stempel en bij 5 stempels is hij vol. Je 6de workshop t.w.v. maximaal € 12,50 is dan gratis!!! SUper leuk toch?
Kom je ook?

Voor opgave of info:                                                      Mail: laura@pijpstra.nl                                                   Bel of app: 06-30935734

Creagroeten van Laura

Geen opmerkingen: