Translate

vrijdag 6 april 2018

Swaps april 2018

7 april 2018 onstage in Utrecht!!
Voor mij de derde keer dat ik heen ga, en voor de eerste keer in april. De beide andere keren was in november.

Heb er heel veel zin in en ben ontzettend nieuwsgierig naar de nieuwe catalogus die wij als eerste te zien krijgen en mogen meenemen.
Hopelijk zijn er weer een paar nieuwe Nederlandse stempelsets.

Voor deze onstage had ik mij als doel gesteld om 100 swaps/ruilprojektjes te maken!
En dat is gelukt😃
Mede door hulp van Henny die de big shot heeft bediend, nogmaals mijn dank.

Door middel van de foto's wil ik jullie laten zien wat en hoe ik het heb gemaakt.
Ga je het ook een keer maken? Dan zie ik graag je creatie.

Hoe het geweest is hoor je van mij!

Crea groet van Laura

3 opmerkingen:

wilma's warm wishes zei

100? goed bezig! mijn zaadjes ga ik op kweken, dank je wel..

wilma's warm wishes zei

nog even, wat zijn het voor zaadjes? kan het direct in de tuin of moet het in een potje eerst binnen?

laura zei

Hallo Wilma, leuk dat je even op mijn blog bent langs gekomen!
De zaadjes kunnen direct in de grond, zaaitijd is van 15 april-15 juli.
Het zijn verschillende bloemen, volgens de verpakking, maar vind ze zelf erg op elkaar lijken. Het zijn in ieder geval bloemen waar de vlinders op af komen.Als ze bloeien post je dan nog een foto? Succes