Translate

vrijdag 11 mei 2018

Mooie aanbieding van Stampin'Up!!

Nog tot en met eind mei te bestellen!
3 mooie bundels oplopend in prijs maar ook oplopend in gratis producten.
Hoe leuk is dat, bekijk de folder maar eens.
Binnenkort bij mij ook in het echt te zien.
Voor vragen of bestellingen kun je mij bereiken op:
laura@pijpstra.nl of 06-30935734
Ik help je graag.
En denk je nou van die producten van Stampin'Up daar wil ik wel meer van.....vraag dan eens naar de mogelijkheid om zelf (hobby) demo te worden. Je mag voor €175 mooie producten uitzoeken, en je betaald maar €129, en daarna krijg je ook nog eens 20% korting op je bestellingen.....hoe leuk is dat.
Wil je hier meer over weten...je weet mij te vinden.

Crea groet van Laura


Bijschrift toevoegen

 Prachtige bundels toch???

Geen opmerkingen: