Translate

donderdag 12 juli 2018

Nieuwe workshop en nieuwtjes

Na een week vakantie die achteraf niet echt vakantie was, en ik dinsdag maar eens naar de dokter ben geweest omdat ik al dagen keelpijn had.....en daar weg kwam met de diagnose virale keelontsteking en ziekte van pfeiffer....zakte ik wel een beetje in, maar werd mij ook wel veel duidelijk, waarom ik zo gauw moe was....ik gooide het op het weer en dat we zo druk met het weiland in de weer waren. Maar goed, nu ruim een week verder en goed naar mijn lichaam proberen te luisteren, wat niet altijd even makkelijk is, heb ik een mooie kaarten workshop gemaakt.
Het zijn condoleance kaarten geworden, ik had al aan verschillende workshoppers geveaagd of er belangstelling voor was, en dat was er, en dus volgde de uitdaging voor mijzelf! Ik ben er erg tevreden mee en heb al mooie reactie ontvangen.

Heb je zin om deze workshop ook te volgen, laat het mij weten, dan plannen we wat in op woensdag, donderdag of vrijdag.

Crea groet van Laura
laura@pijpstra.nl
06-30935734

Geen opmerkingen: