Translate

donderdag 2 april 2020

Geen workshop maar .....

Deze week deze prachtige suite, product combinatie van Stampin'Up! binnen gekregen ❤
Je ziet 2 stempelsets en bijhorende stanzen, 2 kleuren lint, gilded gems of te wel mooie glitter plaksteentjes, een embossingfolder en prachtig dessin papier. 

Aangezien mijn workshops niet doorgaan en ik toch graag jullie deze producten in het echt wil laten zien en voelen, heb ik het volgende bedacht!

Ik ga setjes maken, waarvan van elk product wat in zit, dus dessin papier, lint, gems en ik zal enkele uitgestanste bloemen randjes en borders er bij doen. 
Ook enkele bloem en tekst afdrukjes.
Natuurlijk vul ik het aan met cardstock om je kaarten te maken en enveloppen. Genoeg voor in ieder geval 3 kaarten. 

Dit alles voor €7,50 inclusief verzendkosten.

Wil jij zo'n leuk setje aanschaffen of ken je iemand die dit wel zou willen?

Mail dan naar laura@pijpstra.nl 

Voor vragen of een bestelling van de prachtige producten mag je ook mailen of een persoonlijk berichtje via messenger.

Creatieve groet van Laura 

Delen is lief 😀

Geen opmerkingen: