Translate

woensdag 26 september 2012

Tas pimpen voor Anika

"Mam ik wil een nieuwe tas", was een opmerking van Anika.
Helaas voor haar gaat dat niet door, maar ik had nog wel een
oude tas van mijzelf die vond ze wel lekker 'hangen'.
Dus op zoek naar een stofje en pimpen maar, hieronder het resultaat.






Wat ik er nog even wil vertellen, dat ik het genaaid heb met een hele
oude naaimachine,die ik twee jaar geleden op de rommelmarkt
heb gekocht voor 3 euro ofzo.
Eerst kreeg ik hem niet aan de praat maar uiteindelijk toch gelukt.
Niet gebruiken voor hele mooie dingen, waarom niet?
Hij naait niet zo heel erg goed het voetje glijd ook niet super mooi
over de stof, dus niet overal even netjes maar
voor zo'n projectje prima.
Ik ben blij met het resultaat en ook Anika is er heerlijk blij mee!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie tas heb je voor mij gemaakt mama, dank je wel.
Kusje van Anika

Gerda Wolting zei

He Laura,

Wat een leuke blog heb je! Astrid bracht me op het spoor. Vind vast weer leuke ideetjes om ook eens uit te proberen.
Anika boft maar met zo'n mooie tas.
Nou nog veel plezier in je hokkie en succes met je blog!

Groetjes Gerda