Translate

maandag 29 oktober 2012

oooooooooooooooooo

Had ik nog wel zo beloofd om beter te gaan bloggen, maar elke keer komt er weer wat tussen.
Zat ik vorige week helemaal klaar, was de batterij van de camera leeg, kon ik de foto's niet op de pc zetten.
Dus.......weer uitstellen en van uitstel komt .....inderdaad afstel.Maar dan nu eindelijk ga ik ervoor, en ga jullie wat mooie foto's laten zien, van nieuwe kaartjes die ik heb gemaakt.


Dit is een werkje die ik op internet had opgescharreld, en dienst heeft gedaan als crea werkje voor de groepen 4 t/m 8, waarbij ik dit voorbeeld heb gemaakt en 3 weken gezellig heb geholpen op school.




                       Even een mooie kaart gemaakt, hopelijk vinden jullie hem ook leuk!




                                      Voor onze "oude" buurvrouw een kaart gemaakt met een
                                       techniek waar ik eerder een workshop voor heb gevolgd.





                                                 Een A4 met distress inkt bewerkt,
                                              om als basis te dienen voor 2 kaarten.



                                                  Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt.


                              Dit zijn de resultaten van de basis die ik hierboven heb laten zien
.




Leuk dat je kwam kijken, lieve groet Laura.


Geen opmerkingen: