Translate

zondag 8 september 2019

Festival Treant 27 september in het Rensenpark



Tussen de repetities en optredens van de Toorn van Thunaer, ook druk aan het werk om mooie cadeautjes en kaarten enz. te  maken voor het Festival Treant, waar ik 27 september in het Rensenpark in Emmen sta met mijn  kraam van Stampin'Up artikelen.
Ik heb van alles, bij mij ook nog tweedehandse stempels en dies en papier, dus sla je slag!

De nieuwe herfst/winter catalogus is ook uit, en daaruit kan ook besteld worden.
De jaarcatalogus ligt er ook, bestellingen zijn welkom.
Opgave voor de workshops is ook weer mogelijk. 

Heb je vragen en wil je meer weten over Stampin'Up,  benieuwd naar het starterspakket?
Kom gezellig bij mij aan de kraam langs en ik vertel het je graag!
Hieronder wat foto's van wat cadeautjes en kaarten die er onder andere zullen zijn!

Crea groet van Laura 


Hier bezig om een leuke traktatie te maken voor de kinderen.(€0,50)
Resultaat van de bezigheden van hierboven. Ben je een traktatie nodig? Deze kunnen ook besteld worden.


Een hele verzameling babykaarten gemaakt, allemaal uniek!

Op zoek naar een leuk cadeautje? Ook bij mij vind je verschillende cadeautjes, in deze verpakking zit een heerlijke douchegel en een puff.



Geen opmerkingen: