Translate

zondag 29 september 2019

Festival Treant in het Rensenpark

Vrijdagmorgen om 7:30 In de auto op weg naar de carpool om Reini op te pikken en dan samen op weg naar het Rensenpark in Emmen, dit is de oude dierentuin.
Daar aangekomen op zoek naar onze kraam, we hadden een mooi plekje tegenover de muziek en bij de stand voor koffie en thee en wat eten.
Droog kunnen uitpakken en uiteindelijk hebben we die dag gelukkig maar 1 klein buitje gehad, zelfs de zon kwam zo nu en dan om de hoek!
Veel mensen gesproken en uitleg gegeven van wat en hoe ik iets doe, en waarom ik met de producten van Stampin'Up werk.
Deze dag konden de bezoekers ook hun gegevens achter laten om zo kans te maken op een gratis workshop.
De winnaar zal ik komende week in een filmpje bekend maken.
Moet even 1 van mijn dochters om hulp vragen, om te filmen.
De workshops die ik ga geven komen ook deze week online, door de voorbereidingen van het Treant festival was dat er bij in geschoten.
Wil je meedoen aan een van de workshops dan kun je mij een berichtje sturen via mail whatsap of even bellen.
laura@pijpstra.nl of 06-30935734
Een workshop gaat door bij 2 personen, verder werk ik in kleine groepjes, tot en met 4 personen verzorg ik thuis.
Eventueel kan ik ook op locatie komen, bij grotere groepen zal ik dan ook collega's meenemen om de workshop in goede banen te leiden.
Wees welkom.
Creatieve groet van Laura 




Geen opmerkingen: